Dansbandsbrudar akt III

Så var det måndag igen ,underligt vad denna veckan bara "smälte "bort... Denna hösten har måndagar för mej(och säkert för mina "medbrudar" också) en speciell klang,nästan som en vacker melodi. Skälet till detta fenomen heter förstås "Dansbandsbrudar". I kväll sänds tredje avsnittet. Enl. episodguiden som finns på TV4.se så ska det handla mycket om kärlek. Då kommer oundvikligen den återkommande frågan upp: vad är det jag har sagt?  Ja ,det får vi höra i kväll.     -Det som varit extra roligt i veckan var chatten med FJL i tisdags kväll . Jag som aldrig varit någon "datanörd", och som för inte så länge sedan trodde att denna underliga maskin skulle explodera om jag tryckte på fel knapp, har kommit på att det går ganska bra. Och ännu ser den ganska hel ut...   Tack till er alla som var med och "pratade" med mej denna kväll!  - Så är min nya låt färdig och det ska bli oerhört spännande vad min producent Dennis (f.d, keyboardist i Mona Gs) kan göra av denna sång .Han brukar kunna göra små underverk. Men något åt country hållet måste det bli.  - Nu ska jag gå och fixa något lätt att äta, några goda vänner kommer hit och ska hålla mej sällskap vid TV rutan.   Ha en bra vecka! Puss o kram Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0