Rena rama körslaget!

Nej,jag menar inte de mycket entusiastiska sångarna i TV 4. Utan min lilla försynta kvartett av talgoxar som troget bjuder på den ena tjusiga serenaden efter den andra! Just nu skiner solen och då ha de skruvat upp volym knappen och är så söta! Ja,det har varit "sommartid" i över en vecka nu, men det är nästan först idag som det känns som riktig vår. Jag "förfirade" igår och tog en liten shoppingtur upp till vår nya Galleria och gjorde en del fynd .Blommiga solglasögon är modernt så de hamnade i shopping kassen + en helt underbar vit jacka i lite motorbike modell. Blir nog bra när man fått lite färg och inte är blek som en Magnecyl...       Idag blir det ett besök hos min frisör,Magnus, och det piggar alltid upp. Man får ju hjälpa naturen på traven ibland,eller hur?     Sedan spelar jag tre ggr. på två dagar, men det är inom Växjö så det går fint. Inga problem att hitta heller. Det får ju inte bli som i Oskarshamn för 14 dgr.sedan !    Ha en riktigt bra vecka och njut av våren! Kram från Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0