"Dansbandsbrudar" i radion!

Nu blir det "Dansbandsbrudar" i radion! Det är min snälla och duktiga kollega Erica i Drifters som gör hela sex program varje onsdag i S.R.Skaraborg med start ikväll 17.01.Där presenterar hon oss !"brudar" i varsitt avsnitt, och just i kväll är det min tur,en stor ära! Visst stämmer det att "kvinnor kan"! Så glöm inte att vika onsdags kvällarna för "Dansbandsbrudar"!- Nu laddar jag inför morgondagens Musik Cafe´ i Stockaryd, det ska bli jätte roligt att komma dit. Jag var där  förra året och det var en fantastisk stämning! Hoppas bara att min förkylning ger med sej, men vitlök och honung brukar göra underverk!    Må så gott! Kramar från Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0