Vinnarna av "Countrypärlor"klara.

Nu är vinnarna av "Country pärlor"på ALLAS Veckotidnings hemsida klara ,och jag kommer att skicka dem idag tillsammans med en liten vår hälsning! Verkligen kul att så många deltog i utlottningen!  Jag vill också tacka för de fina och rara kommentarena som  skrivits i samband med lotteriet. Underbart att det finns ett intresse för "min" country stil,det ger extra kraft nu när jag och skivbolaget planerar för "Country pärlor 2".  - I går var jag hos Dennis och gjorde sång på min nya låt och det kändes jätte bra och så kul att sjunga i studio! Man får skärpa sej lite extra och ibland klarar man saker som man inte trodde man kunde. Mycket nyttigt!  -Tack alla Ni som skrev goa ord på min FB igår,inte trodde jag att så många var intresserade av mina sånger,härligt! Så trots att det är måndag och gråväder så känner jag mej verkligen på G!    Jag önskar Er en fin dag och var rädda om Er!                Stor kram från Mona 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0