Hemma hos i Se o Hör denna vecka,nr.20

 I denna vecka, nr.20 är mitt "hemma hos" reportage med och jag är mycket glad och stolt över att få så mycket utrymme i denna tidning .Hela tre sidor,plus en liten blänkare på första sidan! Lite fantastiskt att man skulle bli så här "gammal" innan det blev just en grej på första sidan! Jag skrev en gång en låt till Thorleifs som hette "Det är aldrig försent "och det stämmer verkligen.  Förra året var det "Dansbandsbrudar" och nu detta...Någon tidning till är på gång framöver ,så detta verkar   bli en händelse rik sommar . -Jag vill passa på att tacka de underbara tjejerna från Se o Hör,Titti som skrev ner allt jag"pladdrade"om och Evis, som tog bilder och "trollade" så att både jag och hemmet såg bra ut,de gjorde ett fantastiskt jobb. Så fick jag städat ordentligt också... Jag städade nästan bort min laddare till telefonen,den var "puts väck" i tre dagar. Sedan hittade jag den under en av cowboyhattarna, den rosa förståss. - Jag har sjungit några gånger denna veckan, i tisdags på en vår fest i Långasjö. Där har jag varit många gånger och spelat till dans och det var precis sej likt. Härlig stämning på publiken och till min stora glädje fick jag göra ett extra nummer,jätte roligt!   I går ,fredag sjöng jag på en  fest här i Växjö ,och där hade vi besök av en journalist från vår populära gratis tidning  "Magazinet". Så en liten notis blir det nog i denna tidning som kommer ut på torsdag. En härlig och händelse rik vecka,minst sagt!   -Och i kväll håller vi förståss tummarna för vårt svenska hopp i  Melodi festivalen,Erik Saade. Oavsett vilken placering han får,har han kommit i täten av den svenska artist världen för att stanna!."Popular"är han ju redan!    Ha en bra vecka! Kram Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0