Vilken vecka,del två

Alla Dansbandsbrudar som kommer synas i TV4+

 

Hej igen! Idag är det den 7-11, alltså da´n före da´n... Ja,jag menar förstås att det i morgon är premiär för "Dansbandsbrudar". Nu ska vi återuppleva sommaren 2010,det var då när solen alltid lyste(nästan i alla fall) och vi "brudar "hade de gudomligt härliga TV teamen med oss. Nästan en förtrollad tid och jag hoppas att tittarna ska känna denna härliga känsla som vi kände då. Men visst är det lite nervöst,det var många tagningar och många långa intervjuer .Att klippa detta kan inte vara lätt... Men såå himla roligt att få vara med om en sådan sommar och vad stolt och glad jag är att vara en i detta lilla goa gäng av söta och duktiga sångerskor!    - Nu bara en liten resume´ av  veckan som gått.   -Det har varit mycket tidningar som skrivit och jag har haft besök av några.   I tisdags var tv4 nyheterna Växjö här och gjorde ett inslag som sänds i morgon 18.30 .Smålands posten ,Vetlanda posten ,Magazinet och Värnamo Nyheter har skrivit och det är ju jätte kul!  Sedan har vi varit med i en del  TV bilagor.      "Dansbandsbrudar har också en egen Facebook som blivit mycket välbesökt, det känns  jätte bra.-Mitt skivbolag har dragit ut en single från min full cd "Country pärlor",det blev "Together again" som är min favorit på skivan.Så visst händer det saker! Ha en fortsatt bra söndag ,så ses vi "rutan " i morgon! Kram från Mona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0